Doorgaan naar hoofdcontent

Lange Leen en de achtling op de Antwerpse boekenbeurs

Kennen jullie de Antwerpse boekenbeurs? Dat is de grootste boekenbeurs van België. 
Vrijwel alle nieuwe, Nederlandstalige boeken kun je daar vinden. 
Uitgevers en boekhandels staan er vanaf 29 Oktober tot 12 November te pronken 
met heel veel boeken. Vanuit uitgeverij Clavis signeerde ik voor mijn boek: 
Lange Leen en de achtling op 3 November. De boekenbeurs was een groot feest! 









Boekenliefhebbers in beeld, sta jij er ook tussen?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Dieren schetsen in ZOO Antwerpen

Op 1 november was ik in Antwerpen. Ik zou daar een aantal nachten blijven slapen om op 3 november te signeren op de Antwerpse boekenbeurs. 1 november viel op woensdag maar toch waren alle winkels dicht. Natuurlijk! Dacht ik later; het was tenslotte een feestdag in Antwerpen. (Allerheiligen) Ik dwaalde door de straten en belande op het grote centrale station. Ik hoorde daar mensen praten over leeuwen en beren. Over kleine apen en hele grote. Maar ook over een mooi oud aquarium.  En dat allemaal midden in de stad, naast het station! Natuurlijk moest ik dat zelf ook zien. en tekenen, vooral veel tekenen. Ik neem mijn schetsboek altijd mee als ik op pad ga. En wat is er nou leuker dan dieren tekenen die je normaal nooit tegen komt? Dan zijn alle lijnen en vormen opeens heel raar die je tekent. Verrassend raar, avontuurlijk raar en je leert er vooral heel goed van kijken. In Nederland had ik de Olifant, de leeuw en de tijgers al vaak na getekend in dierentuinen. Mijn fascinatie lag v

Mijn "hand made notebooks" te koop bij De Familie fabriek.

Afgelopen dinsdag, bezocht ik: "De familie fabriek" in Culemborg. Ik leverde er mijn handgemaakte notitie boekjes af voor verkoop. De familie fabriek Echt een winkel voor het hele gezin, vol met producten van getalenteerde makers. Van geïllustreerde papieren producten tot kleding, lampen, speelgoed, en sieraden. Deze kleurrijke winkel is een grote bonk aan inspiratie. Wil je verwonderd worden? Ga een kijkje nemen!

Cursus: AVI kinderboeken schrijven

In 2017 ging mijn prentenboek: Lange Leen en de achtling de wereld in. Niet alleen Illustreerde ik het boek, ik schreef het ook zelf. Verhalen maken voor kinderen, niet alleen in beeld maar ook in tekst vorm. Twee passies en talenten die ik samenvoeg voor uiteenlopende projecten. Achter de schermen schrijf ik veel. En op allerlei vlakken maken ik en mijn bedrijf een enorme ontwikkeling door. Steeds meer puzzelstukjes vallen op zijn plek! Op dit moment ben ik bezig met twee verhalen voor prentenboeken. En om van alle kanten van het schrijven voor kinderen te proeven ben ik 2018 gestart met een nieuwe cursus. -           AVI- kinderboeken schrijven van Schrijven online academie, docent: Bianca Mastenbroek.